Általános Szerződési Feltételek

Kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre és elfogadásra a webáruház üzemeltetője és vásárlója között mely a későbbiekben nem kereshető vissza. A megkötött szerződés magatartási kódexre nem utal. A webáruházban történő megrendelés rögzítéséhez szükséges adatok megadása önkéntesen történik.


A SZERZŐDÉS LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI AZ ALÁBBIAK SZERINT HATÁROZHATÓAK MEG:

Üzemeltetői - eladói adatok ismertetése

Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

Szerzői jogok

Megjelenített árakra vonatkozó tudnivalók

Rendelési információk ismertetése

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Rendelés lépéseinek bemutatása

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Házhoz szállítással kapcsolatos információk és díjak, tudnivalók bemutatása

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

Az elállási jog, joghatásának ismertetése

Adatkezelési információk

Vonatkozó jogszabályok

Felügyeleti szervek

Egyéb információk


ÜZEMELTETŐI, TÁRHELY SZOLGÁLTATÓI - ELADÓI ADATOK

Cégnév: Online ERP Hungary Kft.

Cím, székhely: 1145 Budapest, Szugló utca 9-15. 5. emelet 516. ajtó

Adószám: 26752439-2-42

Cégjegyzék szám: 01-09-342914/5

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság

Szerződés nyelve: Magyar

Webáruház/weboldal domain: https://www.online-erp.hu/

Elektronikus elérhetőség: info@online-erp.hu 

Telefonos elérhetőség, panasz kezelés: +3617850265

Tárhely szolgálató: odoo.sh


MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A webáruház az Odoo ERP rendszerhez ad modulokat. A megrendelés után a szolgáltató a modulokat elküldi és igény esetén telepíti a vevőnek. A Online ERP Hungary Kft. nem vállal felelősséget a telepítésből vagy nem megfelelő használatból adódó károkért.


SZERZŐI JOGOK

A online-erp.hu oldalain megjelenő szöveges és képi, hangi illetve videó tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak. A megvásárolt modulok szerzői jogvédelem alatt áll. A modulok továbbértékesítésehez, sajátként történő publikálásához a Online ERP Hungary Kft. nem járul hozzá. A felsorolt tevékenységek folytatása vagy tűrése büntetést von maga után. A szerzői jogok gyakorlója: Online ERP Hungary Kft.


MEGJELENÍTETT ÁRAKRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%).

A megrendelés megerősítése után kollégánk keresni fogja. A vele történő egyeztetés után történik csak a számla kiállítása mely a hatályos jogszabályoknak megfelelő kerül kiállításra, a megrendeléskor megadott e-mail címre kerül elküldésre. A Vásárló jelen általános szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy az Online ERP Hungary Kft. elektronikus számlát állítson ki számára.

A dokumentum elfogadása, a 2007. évi CXXVII. törvény 175. § -ban foglaltaknak megfelelően elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül.


RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg és elekronikus formábankerülnek elküldésre a vásárló részére. A megrendelés regisztráció nélkül nem lehetséges. Megrendelés után kollágánk felveszi a megrendelővel a kapcsolatot és a megrendelés csak az egyeztetés után érvényes.


A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Teljesítési határidő a megrendelés beérkezését követően kerül egyeztetésre. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem érkezik részünkről megkeresés 72 órán belül, kérjük keressen fel minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. A megrendelés törlése nem jár költséggel, így ha a telefonos egyeztetés során eláll a megrendeléstől, az a megrendelőnek nem jár költséggel.


RENDELÉS MENETE

1. Helyezze kosárba a terméket. "Hozzáadás a kosárhoz" gombbal.

2. Adja meg a megrendelői adatokat, vagy jelentkezzen be az áruházba.

3. Az adatok megadását követően kattintson a "Következő" gombra.

4. Ellenőrizze a megjelenő számlázási adatokat adatokat. Ha valamely adatot módosítani szeretné a megrendelés elküldését megelőzően kattintson az "Szerkesztés" gombra. Ha minden adatot rendben talál rögzítse a címet megrendelését a "Megerősítés" gombra kattintással.

5. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Fizetés most" gombra. Cégünknél csak banki átutalás lehetséges. Kérjük, hogy ne utalja el az összeget, amíg kollégánk nem kereste és a számlát nem kapta meg.


A MEGRENDELT TERMÉK / DÍJÁNAK FIZETÉSÉNEK MÓDJA

A megrendelt termékek, szolgáltatások díjának kiegyenlítése a telefonos egyeztetést követően kiállított számla alapján történik banki átutalással.


A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

1. Kellékszavatosság


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Online ERP Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Online ERP Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés is megvolt.


2. TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

ermékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy , ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül . E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


3. JÓTÁLLÁS

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Online ERP Hungary Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. Tehát fontos kihangsúlyozni, hogy a jótállási idő nem feltétlenül a vásárlás napján kezdődik.

Egyéb tartós fogyasztási cikkek esetén a kötelező jótállási idő 1 év, a Korm. rendelet 1. sz. mellékletében felsorolt termékekre vonatkozóan.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


ELÁLLÁSI JOG

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Online ERP Hungary Kft. 1145 Budapest, Szugló utca 9-15. 5. emelet 516. ajtó E-mail cím: info@online-erp.hu.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.


Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles Online ERP Hungary Kft. 1145 Budapest, Szugló utca 9-15. 5. emelet 516. ajtó címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) eseteiben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) * - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.


(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.


Az e-book a vételár kiegyenlítését követően e-mail-ben elküldésre kerül a vásárló részére. Az e-book elküldését követéen a vásárló nem élhet elállási jogával, csak úgy mint az egyedi szolgáltatási díj kiegyenlítését követően.


ADATKEZELÉS

Adatkezelési tájékoztatónk megtekintéséhez kattintson ide.


JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)


Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megyegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz. Területi kormányhivatalok fogyasztóvédelmi szervezeti egységeinek elérhetőségei: https://jarasinfo.gov.hu/


Online vitarendezési platform


Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu


Békéltető testületi eljárás


Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.


A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.


EGYÉB INFORMÁCIÓK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. Hibás teljesítés esetén a Online ERP Hungary Kft. mindent megtesz a mielőbbi helyesbítés érdekében, melyből adódóan a megrendelőt - vásárlót plusz költségek nem terhelik. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Online ERP Hungary Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.