Mitől lesz valaki sikeres Odoo felhasználó?

Erre van szükséged a saját Odoo rendszered folyamatos optimalizálásához

Az Odoo bevezetése után, sőt az Odoo évek óta tartó használata után is az egyik leggyakoribb kihívás az ügyfeleink megfelelő termékismerete. Elengedhetetlen, hogy a felelősök teljes mértékben megértsék és megismerjék a rendszer frissítéseit és hogy milyen új, számukra hatékony funkciókat rejt az új verzió. A munkaterületek mindig bővülnek és fejlődnek, vagyis a rendszer használatát a siker érdekében évről-évre kamatoztatni lehet és kell is, sajnos azonban erre nincs mindig indíttatás vagy kapacitás. 

Miért lenne mégis fontos befektetni a rendszer folyamatos optimalizálásába? Ha nagy eltérés van a használt és az elérhető funkciók között, azzal a cég nem aknázza ki a saját pénzügyi, növekedési, sem piaci lehetőségeit. Ezért nagyon fontos a SPOC-ok és vezetők oktatása az új Odoo játékszabályokról és a hosszú távú hatásokról. 

Bár minden ügyfelünk rendelkezik saját Odoo szaktanácsadóval, az ő idejét csak akkor veszik igénybe, ha van valamilyen adott kérdés vagy probléma, ilyenkor a hangsúly az azonnali feladatmegoldáson van. De nem csak az időhiány a gond: ügyfeleink olyan funkcióról nem tudnak kérdezni, aminek létezéséről nem is tudnak, pedig egyébként a használatához lenne jogosultságuk, hiszen fizetnek is érte az Odoo-nak. (Bővebben az új Odoo díjmodellről itt olvashatsz)

Ennek a kiküszöböléséhez hoztuk létre az Havi rendszerességű szaktanácsadás előfizetési szolgáltatásunkat, amely során a tanácsadónk havi rendszerességgel fixen rendelkezésedre áll és segít az Odoo általi hatékonyabb értékteremtésben, ráadásul kedvezőbb áron, mint az óradíjas szaktanácsadásunk.

Az előfizetéses modellre való áttéréssel ügyfeleink új, vagy egyesek számára megújult figyelmet kapnak saját projektjükre és így az Odoo értékeinek kiaknázására. 

Ez a munkafolyamat és az ügyféllel való interakció eltérő megközelítést igényel, mint a szimpla szaktanácsadásunk. Ebben a blogbejegyzésben erről fogunk részletesebben írni.

Az Odoo teljes kiaknázása

A bölcs vezetői kompetencia jele, amikor az ember beletörődik abba a felismerésbe, hogy döntései és informáltsága okozzák a vállalat nyereségeit vagy éppen negatív következményeit. Cégvezetőként felelős vagy a projektek minőségéért, és az igénybe vett szolgáltatások és termékek teljes körű kihasználásáért. 

Az elmúlt évtizedben a kulturális trendek, az ügyfelek elvárásai és az üzleti realitások együttesen arra kényszerítették a vállalkozásokat, hogy a saját ügyfélsikerüket előtérbe helyezzék. 

A vállalatoknak meg kell érteniük: ahhoz, hogy tovább növeljék versenyképességüket és bevételeiket, először is sikeresnek kell érezniük magukat azokkal a termékkel és szolgáltatásokkal, amiket igénybe vesznek a hatékonyság fokozása érdekében. 

Vagyis nem elég bevásárolni a hatékonyságot segítő rendszerekből és appokból és hagyni, hogy azok maguktól hajtsák a szekeret. Épp ezért folyamatosan felügyelni és ápolni kell az Odoo-t is, hogy az a lehető legjobban működjön és valóban a legnagyobb értéket adja a cég számára. 

Sok zavaros kérdés merülhet fel azzal kapcsolatban, hogyan lehet biztosítani, hogy az Odoo működtetése sikeres legyen: Vannak-e konkrét mérőszámok, amelyeket követni kell? Létezik-e olyan forgatókönyv, amelyet a vállalatok elfogadhatnak a siker biztosítása érdekében? 

Mi az ügyfélsiker az Odoo használat során?

Az ügyfélsiker az az erőfeszítés, amelyet egy vállalkozás annak érdekében tesz, hogy digitális vállalatirányítása a legsikeresebb legyen: kihasználja az Odoo-t, mint terméket amiért fizet, valamint a trendeknek megfelelően optimalizálja a saját üzleti tevékenységét.

E szerint a definíció szerint te sikeres Odoo ügyfélnek tarthatod magad? 

Cégvezetőként törekedned kell arra, hogy biztosítsd a csapatod számára a munkájuk elvégzéséhez szükséges készségeket és erőforrásokat, majd ezeket az erőforrásokat tartsd is karban és up to date. A szolgáltatásunkra való előfizetéskor a tanácsadóink pont ezekben segítenek.
Te tisztában vagy az Odoo 16 új funkcióival? Itt egy kis emlékeztető: https://www.online-erp.hu/odoo16

A havi rendszerességű szaktanácsadás előfizetés célja:

  • A kijelölt tanácsadó proaktív, adatvezérelt megközelítéssel segíti az ügyfelet abban, hogy hatékonyabban használják az Odoo-t, mint terméket, így folyamatosságot biztosítva a hasznos funkciók kihasználásában.

  • Fix munkaidő keretben kommunikálja a piaci trendeket, a fejlődésed érdekében figyelmeztet a számodra hasznos új Odoo funkciókról, segít abban, hogy rájöjj mire van szükséged, valamint emlékeztet a felelősségi körökre és a kitűzött célokra. Feladatok helyett stratégiában gondolkodik.

  • Gondoskodik arról, hogy naprakész tudásod legyen a rendszerről, amelyre a cég alapozta a működését, de fix folyamatok beállításában is segít, ha épp arra van szükséged. 

Mire használhatod még az előfizetést?

-Koncentrált tanácsadás egy területre

-Stratégia átbeszélésre

-Fix folyamatok beállítására: funkciók, frissítések beállítása

-Support szolgáltatásra

-Edukációs útmutatásra

 Amennyiben szeretnéd havonta felügyelni és optimalizálni a saját Odoo-dat, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Időpontfoglalás

benne Odoo blog
Mit tud az Odoo Sales modul?
Hasznos sales funkciók a vállalkozásodnak