Planet Odoo - Bill Ritchie

Amikor az osztályteremben életre kel az elmélet.

Az epizód kezdetén Emilia Navarrete röviden bemutatja a következő vendéget, akit azok számára ajánl, akik tanulni szeretnének az Odoo-val kapcsolatban. A vendég, Bill Ritchie, beszél hátteréről és arról, hogyan kezdte karrierjét a Baker College-n, ahol elkezdte használni az Odoo-t az oktatásban. Kiderül, hogy az első szoftver, amelyet az iskolában használtak, nem volt hatékony és felhasználóbarát, így Bill keresett egy alternatívát. Elmondja, hogy milyen problémákkal találkozott és hogyan vezette be az Odoo-t, amely egy sokoldalú szoftver, amelyet az iskola tantervébe integráltak. Bill említi, hogy az Odoo-val töltött ideje alatt rengeteget tanult a szoftverről, és ezt a tudást használja most, hogy másoknak is tanítson róla.


Bill bemutatja az Odoo Oktatási Programot, amelyet kifejezetten oktatási intézmények számára terveztek, hogy segítse az Odoo integrálását a tantervbe. A program célja, hogy a hallgatók gyakorlati tapasztalatot szerezzenek a vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerek használatával, és ezen keresztül készségeiket fejlesszék a valódi világban alkalmazható módon.

Bill elmondja, hogy az oktatási program segít az oktatóknak megérteni az ERP rendszereket, mivel sok oktató nem rendelkezik ezen a területen tapasztalattal. Az oktatóknak hozzáférést biztosítanak az Odoo összes alkalmazásához, amelyek segítségével tanítják a diákokat.

Bill beszél az Odoo Oktatási Program által kínált előnyökről is. Először is, a program teljesen ingyenes, ami nagy előnyt jelent az oktatási intézmények számára. Másodszor, a program lehetőséget nyújt az oktatóknak és diákoknak is arra, hogy közvetlen kapcsolatba lépjenek az Odoo közösséggel, megosszák tapasztalataikat és tanácsokat kapjanak.

Bill azt is hozzáteszi, hogy a program nem csak az üzleti iskolák számára készült; más intézmények, mint például a műszaki és mérnöki iskolák is használhatják. Emilia kifejti, hogy az Odoo egy rendkívül sokoldalú platform, amely különféle területeken alkalmazható.


Emilia megemlíti, hogy ő maga is részt vett az Oktatási Programban, és mennyire értékesnek találta azt.  Elmondja, hogy mikor hallott először az Oktatási Programról, mennyire izgatott volt. Megemlíti, hogy az oktatás és a technológia kombinálása lehet a jövő, és Bill egyetért ezzel. Bill azt mondja, hogy az oktatás a legjobb módja annak, hogy a fiatalok megértsék a technológiát és annak lehetőségeit.

Emilia az iskolai projektek és az Odoo közötti együttműködés lehetőségeiről kérdez, és Bill elmagyarázza, hogy a tanárok és diákok egyaránt hasznot húzhatnak az ilyen partnerségekből.

Bill mélyebben bemutatja az Odoo Oktatási Programot és azt, hogy hogyan alkalmazza azt az oktatásban. Megemlíti, hogy sok tanár érdeklődik az online források és tanulási platformok iránt. Bill megjegyzi, hogy bár a YouTube-on rengeteg információ található az Odoo-val kapcsolatban, a tartalom túlterheltsége néha megnehezíti az önálló tanulást.

Emilia kihangsúlyozza, hogy az Odoo ingyenes tanulási platformokat kínál, és hogy a tanárok gyakran meglepődnek, mennyi ingyenes online tartalom érhető el. Továbbá megkérdezi Billt az új verzióval, a 16-tal kapcsolatos tapasztalatairól, melyet azonban még nem használtak az osztályban, mivel a kurzust 2022 augusztusában indították.


Bill azt is elmondja, hogy készített egy "Scale Up" játékot, mely egy e-könyv formájában elérhető az Amazonon. Az e-könyv nem a szoftver részletes használatát mutatja be, hanem áttekintést ad az ERP-ről és a Scale Up játék használatához szükséges lépésekről. Az e-könyvet folyamatosan frissíti az Odoo legújabb verzióihoz.

Végül Emilia felveti a lehetőségét annak, hogy a diákokat meghívják az Odoo irodájába, amit Bill pozitívan fogad. A podcast azzal zárul, hogy Emilia köszönetet mond Billnek a beszélgetésért és a közösségnek nyújtott értékes információkért.

Felkeltettük az érdeklődésed? Hallgassad meg az epizódot itt!

Ha szeretnél többet tudni az Odoo-ról, akkor foglalj nálunk időpontot!

IDŐPONTFOGLALÁS

benne Odoo blog
Planet Odoo - Zola Bakala
Customer Support 101