Hogyan tanuld meg 21. századi módon irányítani a vállalkozásod?

Odoo Akadémiánk lépésről lépésre megmutatja!

Ahhoz, hogy eredményes, gyors és hatékony legyen a munkavégzés, fontos, hogy olyan innovatív, automatizált felületet használjon a csapat, ahol minden eszköz (ami kommunikációhoz és a munkavégzéshez egyaránt szükséges) egy helyen elérhető. 

A digitális területen folyamatosan fejlődő cégek már használnak valamilyen vállalatirányítási rendszert, ami a fentiekben megoldást kínálhat. Nagyon fontos döntés, hogy milyen szoftver mellett teszi le a voksát a vezetőség, mert utána hosszú évekig annak a szoftvernek a minősége és kezelhetősége határozza meg a folyamataikat. 

Bármilyen hirtelen jött helyzet miatt szükség lehet a távmunkára, és nagy előnye van annak, aki egyébként is követi digitálisan a folyamatait. Ma sok ERP rendszer közül válogathat az, aki komolyan érdeklődik, de a megtalálható szoftverek minősége nagyon változó. 

A piac mélyreható ismerete alapján az egyetlen rendszer, amit bátran tudunk ajánlani a vezetőknek, az a rugalmas, gyorsan fejlődő és felhasználóbarát, belga fejlesztésű Odoo, amit mi hivatalos magyar partnerként magyarosítunk és fejlesztünk.

 

Tudjuk, hogy a cégek életében borzasztó nagy dolog átállni a tradicionális működésről a digitálisra, a számos macera miatt sokan ódzkodnak is megtenni ezt a nagy lépést. A bizonytalanság azonban csak az előre tervezés és az információ hiányából fakad, amit egy szakmai csapat mind megad a cégeknek. Mint minden nagy változásra, erre is fel kell készülni, de senki nem várja el a vállalatvezetőktől, hogy ezt egyedül tegyék meg.


A vezetők joggal akarják előre tudni és látni, hogy mi vár rájuk. Fontos látniuk, hogy kényelmes, logikus, átlátható-e az a felület, ahol a munkaidejüket kívánják tölteni. Na de hol találnak erre megfelelő csatornát?


Nézzük, milyen lehetőségek vannak egy új ERP rendszer felfedezésére, kezelésének megtanulására:

-Interneten utána járni----- > Sajnos az internet tele van téves és nem releváns információkkal, amiktől csak összezavarodik az ember, ráadásul egy cégvezetőnek ideje sincs kibogozni ezeket.

-Internetes blog, ebook olvasása ---- > Alapvető elméleti tudást lehet szerezni így is, tehát mindenképpen ajánlott hiteles blogok böngészése, de ez önmagában még nagyon kevés. 

-Szakmai segítséget kérni megbízható szakemberektől---- > Ez jó megoldás lehetne, azonban mély gyakorlati részletekbe általában csak akkor mennek, ha már megtörtént az együttműködés. Vagyis pont a lényeget nem kapja meg a vezető: előre eldönteni, hogy tényleg akarja-e.

-Workshop --- > Nagyon hasznos tud lenni, hiszen gyakorlatban, saját példákon keresztül sajátítható el a rendszer konkrét használata, azonban ilyen kis csoportos rendezvények időponthoz és helyhez vannak kötve, ami sokaknak nem kényelmes, főleg hogy a többiekhez is alkalmazkodni kell.

-Egyedi oktatás napidíj ellenében---- > Hatékony megoldás lehet, viszont sok idő és egyeztetés végig menni a tematikákon. Ráadásul amíg a vezető teljes képet kap a szoftverről, az nem éppen költségkímélő.


És van a mi legújabb verziónk az információ gyűjtésre, egy olyan platform, ahol az érdeklődő pontosan rátalál arra az elméleti és gyakorlati tudásra, amire neki szüksége van. Ez a honlapunkon már megtalálható: Odoo Akadémia néven fut, ahol egy gyors regisztráció után a felhasználó ingyenesen tud kurzusokat végezni.


Az Odoo felépítését és működését ingyenes videó anyagokban mutatjuk meg azoknak, akik tervezgetik, hogy egy kézben tartsák a cégüket, hiszen tudjuk, hogy egy ilyen döntéshez alaposan mérlegelni kell. Az Odoo-val kapcsolatos összes kérdésre választ adunk az Odoo Akadémiánkon, ahol az érdeklődők megismerhetik a teljes rendszert és tesztelhetik is tudásukat a kurzusok végén található kvízkérdésekkel.


A következő témákban található oktató videó az Akadémián:

1. Termelékenység

A legtöbb vállalat szenved a papírmunkától, ami időveszteséget és költségnövekedést okoz. Az Odoo segítségével minden létező művelet korszerűsíthető, és minden dokumentum egy helyen tárolható. Ha papírmentessé válik a cég, gyorsabb és könnyebb a tudás megosztás, az e-számlákkal pedig gyorsabban megérkezik az ügyfelek befizetése, így hamarabb kezdődhet a munka is. Az Odoo Dokumenumkezelő működését mutatjuk be ebben a videósorozatban.

2. Projekt tervezés

Már lejárt az a korszak, amikor a teendők a fejünkben vagy a noteszban voltak, hiszen mindent lehet adott folyamat szerint követni és automatizálni. Az Odoo projektmenedzsment eszközzel rendezhető, ellenőrizhető, dátumozható és priorizálható a csapat minden feladata. Kerüld el a hibákat és feladatkezelési problémákat, miközben időt takarítasz meg! Tipp: az Odoo naptárral már online időpontfoglalást is készíthetsz.


3. Értékesítés

A Sales munkatársak munkája tele van ismétlődő és időigényes feladatokkal, amik csökkentik a hatékonyságot. Az Odoo értékesítést kezelő moduljával szintén automatizálni lehet a munka nagy részét. Az Odoo által összegyűjtött információk segítenek koncentrálni a legelőnyösebb lehetőségekre és időt is spórolnak. Ugye jó lenne, ha egy szoftver magától megcsinálná a mindennapi teendőket? Segítsd a sales kollegáidat és válts Odoo-ra!

4. CRM

Az ügyfél kapcsolat kezelés igazi kihívás lehet, ahogy növekedik a cég. Az Odoo képes optimalizálni a teendőket: minek kell elkészülnie és melyik ügyfélnek? hol tart 1-1 ügyfél- folyamat? Legyél naprakész egy kattintással! A videósorozatból megtudod hogyan lehet egyszerűsíteni a CRM folyamatokat.

5. Marketing

A marketing nélkülözhetetlen eszköze minden vállalkozásnak. Ebben a videósorozatban kiderül, hogyan lehet kezelni a Facebook és Twitter fiókokat az Odoo közösségi marketing alkalmazásával, hogyan lehet Email és SMS kampányokat indítani, és kiderül, hogyan méri az Odoo, hogy melyik csatornák hozzák a legjobb eredményeket. 

Szerezz több ügyfelet és érj el több konverziót az Odoo-val!

6. Emberi erőforrás

A HR kulcsfontosságú a sikerhez, ezért több Odoo modul is segíti a HR részleg munkáját. Az Odoo segítségével a toborzás, a bérszámfejtés, kapcsolatkezelés és a teljesítményszint biztosítása is egyszerű és gyors. HR videósorozatunk bemutatja, hogyan lehet felügyelni az összes fontos információt.

7. Weboldal kezelés

A fokozott verseny miatt még inkább fontos, hogy a vállalat honlapja kitűnjön a többiek közül. Az Odoo használatával könnyen lehet reszponzív, modern és átlátható honlapot építeni. A videósorozat bemutatja hogyan lehet Odoo honlapot kreálni és kezelni.  

8. Beszerzés

Ha egy cégnek a beszerzés is a folyamatai között van, akkor fontos, hogy ne Excel-be rögzítsék az adatokat, mert az lassú és csökkenti a hatékonyságot. Az Odoo beszerzési moduljával a feladatok automatizálhatóak és pár kattintás alatt készen vannak. Kereteket szab, figyeli a pénzáramlást, jelentéseket készít és mindent nyomon követ. Könnyítsd meg a beszállítóid és a saját munkád is! 

9. Készlet

Ha olyan termékeket árul egy cég, amit raktározni kell, akkor egy erre kifejlesztett Odoo modullal könnyedén szemmel lehet tartani a készletet. Ugye milyen jó lenne okosabb döntéseket hozni arról, hogy mit kell megrendelni és mikor? Előzd meg a termékhiányokat és a túlhalmozást is! Odoo= Könnyű készletkezelés és szállítás.


Mint látható, az Odoo tényleg minden munkafolyamatot lefed. Ha gyakorlatban is megnéznéd a működését, akkor lépj tovább az Odoo Akadémia videóinkhoz.

 


benne Odoo blog
Hogyan lehet hatékony a távmunka?
Tévhitek és cáfolatok