Az Odoo Sales alkalmazás a vállalkozások számára egy „minden egyben” megoldást kínál az értékesítési műveletek kezelésére. Az értékesítési csapatok racionalizálhatják folyamataikat és könnyen nyomon követhetik tevékenységeiket olyan funkciókkal, mint az ajánlatkészítés, az értékesítési megrendelések és számlázás kezelése, az ügyfélprofilok és az automata emailek. A sales modul a termékek, kedvezmények, szállítás és kuponok kezeléséhez is kínál eszközöket.
A modul mélyreható elemzési és riportolási funkciókat is biztosít, például nyomon követhető KPI-ket és kategóriánként lebontott értékesítési elemzést, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy értékes, mély betekintést nyerjenek sales teljesítményükbe.
A felhasználóbarát, logikus felületnek és a mobil elérésnek köszönhetően az értékesítési csapatok akár útközben is hatékonyan dolgozhatnak: az automatizált üzenetek mellett elektronikus aláírási funkció és a mobil felület biztosítja a zökkenőmentes kommunikációt és együttműködést a csapatok és a vállalkozások között. Összességében az Odoo értékesítési alkalmazása átfogó megoldást kínál az értékesítési műveletek irányítására és optimalizálására, segítve a vállalkozásokat a növekedés és a bevétel növelésében.
Legfőbb előnyök:
- Modern felhasználói felület
Az értékesítők számára optimalizált, felhasználóbarát felület lehetővé teszi a gyors hozzáférést minden releváns információhoz, mindezt a megfelelő helyeken.
- Mobil platform
Végezd az értékesítést akár útközben, az Odoo mobil felületével.
- Adatbevitel csökkentése
Könnyedén generálhatunk árajánlatokat, értékesítési megrendeléseket és számlákat: egyetlen képernyőről a CRM alkalmazással való zökkenőmentes integrációval, észszerűsítve az értékesítés kezelését a kezdeti minősítéstől a végső lezárásig.
- Értékesítési figyelmeztetés
Figyelmeztetéseket kapunk, mielőtt árajánlatokat küldenénk bizonyos ügyfeleknek vagy bizonyos termékekre vonatkozóan, így elkerülhetjük a potenciális értékesítési buktatókat.
- Ajánlatkészítő
Gyorsítd fel az ajánlatkészítési folyamatot az előre meghatározott termékek, árlisták és sablonok felhasználásával, lehetővé téve az értékesítési csapatok számára a hatékonyabb munkavégzést.
- Árajánlat sablon
Elérhető az egyedi árajánlat-sablonok kialakítása minimális erőfeszítéssel, ismételt felhasználásukkal csökkentheted az időt és az energiát.
- Pro-forma
Könnyítsd meg az ügyfelekkel folytatott tranzakciókat proforma számlák küldésével.
- Upselling
Optimalizáld az árajánlatokat további opciók, termékek és egyéb, az eladás lezárását kiváltó tényezők népszerűsítésére, ami nagyobb értékesítési potenciált és nagyobb bevételt eredményezhet.
- Elektronikus aláírás
Gyorsítsd fel az értékesítési folyamatot az elektronikus aláírás beépítésével, lehetővé téve az ügyfelek számára az árajánlatok online áttekintését és aláírását.
- Változatok bevitele
Az értékesítési megrendelések kezelésének javítása: lehetőség van a termékváltozatok felvételére és a termékjellemzők megadására, például a méretek és színek összes lehetséges kombinációjának megjelenítésére.
Megrendelések és szerződések kezelése:
- Értékesítési megrendelések
Egyszerűsítsd az értékesítési folyamatot azáltal, hogy az árajánlatokat egyetlen kattintással értékesítési megrendelésekké alakítod. Tedd lehetővé az ügyfelek számára, hogy saját értékesítési megrendeléseket hozzanak létre az online árajánlatok és az Odoo eSign segítségével.
Módosítsd az értékesítési megrendeléseket, értékesíts termékkészleteket és dolgozd fel a részmegrendeléseket könnyedén, időt és energiát megtakarítva.
- Számlázás kezelése az értékesítési megrendelésekből
Egyszerűsítsd a számlázást a megrendelt vagy leszállított mennyiségek, az idő és az anyagok alapján. Kezeld a fizetési feltételeket ügyfél vagy számla szerint. Így gyorsabb és egyszerűbb nyomon követni a számlák aktualitását.
- Ügyfélportál
Növeld az ügyfélélményt azáltal, hogy hozzáférést biztosítasz egy online felülethez, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy valós időben megtekinthessék az árajánlataikat, értékesítési megrendeléseiket és a szállítási megbízásuk aktuális állapotát.
- Megrendelésspecifikus útvonalak
Alkalmazz specifikus útvonalakat a rendeléssorokra, például a rendelésfeldolgozás hatékonyságának javítása érdekében. Ilyen például a drop shipping vagy a rendelésen történő feltöltés.
- Szerződések
Kövesd nyomon a szerződéses fázisokat, például a számlázást, a megújítást és a továbbértékesítést, az Odoo Subscriptions teljes integrációjával az ismétlődő számlák kezelését. A szerződésmegújítási figyelmeztetések és a szerződési opciók is hasznos funkciók. Figyeld az ismétlődő bevételeket az MRR műszerfalon keresztül.
- Incoterms
Az Odoo Sales konfigurálása az Incoterms automatikus megjelenítésére a számlákon, észszerűsítve ezzel a számlázási folyamatot.
- e Aláírás
Használd az Odoo e Sign-t egy szerződés vagy bármilyen PDF dokumentum aláírására.
Könnyed kommunikáció:
- Menetrend tevékenységek
Maradj képben egyetlen kattintással a fontos árajánlatokkal és megrendelésekkel kapcsolatban.
Figyelmeztetéseket kapsz a releváns tevékenységekre, valós időben követheted nyomon a folyamatokat.
- E-mail mérföldkövek
Növeld a hatékonyságot azáltal, hogy minden fontos e-mailes kommunikációt automatizálsz: a megfelelő fázisnak megfelelően küldhetsz automata értesítéseket, lehetővé teheted a megbeszélések és a tárgyalási előzmények egyszerű nyomon követését.
- Onboarding e-mailek
Javítsd a vásárlói élményt azáltal, hogy egyszerűsíted a kommunikáció és az onboardingot: termék-specifikus e-mail sablonokat hozhatsz létre releváns információkkal, például konkrét utasításokkal és szolgáltatási emlékeztetőkkel.
Termékek és árak kezelése:
- Termékváltozatok
Könnyedén létrehozhatsz és konfigurálhatsz termékeket több attribútummal vagy változattal is, például méret, szín és kivitel szerint, amelyek így jobban megfelelhetnek az ügyfelek egyedi igényeinek.
- Kedvezmények
Alkalmazz kedvezményeket bármelyik árajánlathoz. Válaszd ki, hogy a kedvezmény látható vagy rejtett legyen. Ösztönözd az értékesítést és javítsd az ügyfelek elégedettségét.
- Harmadik fél általi szállítás
Automatikusan kiszámíthatod a szállítási költségeket, nyomtathatsz szállítási címkéket, és nyomon követheted az UPS, DHL, FedEx, USPS, Bpost, Easypost vagy más külsős szállítmányozókkal történő szállítást.
- Szállítási költségek
Számítsd ki a szállítási költségeket több változó, például a súly, a mennyiség, az árrés és a szállítási cím alapján. Az Odoo segít a pontos és korrekt árképzésben.
- Kuponok
Növeld az eladásokat és javítsd a vásárlói hűséget azáltal, hogy egyedi kuponkódokat hozol létre az adott árlistákhoz. Lehetővé teheted a vásárlók számára, hogy a vásárláskor aktiválják a kedvezményeket.
- Termékkonfigurátor
Egyszerűsítsd a termékválasztási folyamatot a termékek egyszerű konfigurálásával és értékesítésével, a variánsok attribútumainak kiválasztásával, kizárásával és opcionális termék kínálásával.
- Árlisták
Számítsd ki a megfelelő árat a vevői feltételek alapján, adj árlistákat az egyes termékekhez az egyes vevői szegmensektől függően, és alkalmazd automatikusan a releváns árlistát a rendelési feltételek, például a mennyiség és/vagy az idő alapján.
Egyértelmű riportolás:
- KPI műszerfal
Egy könnyen használható műszerfal segítségével naprakészen követheted az olyan fontos mérőszámokat, mint a számlázott teljes összeg, az eladások országonként/személyenként/csapatonként, az elvándorlás, az MRR, az élettartam-érték, a CAC-arány, a frissítések/visszaminősítések és még sok más.
- Értékesítési tevékenységek
Egy helyen követheted nyomon az összes értékesítési tevékenységet és teljesítmény adatot, beleértve a következő lépéseket és a közelgő feladatokat.
- Értékesítési elemzés
Elemezd az értékesítési adatokat különböző kategóriák, például terméktípus, értékesítő, ország vagy értékesítési csapat alapján csoportosítva.
Összegezve:
Az Odoo Sales egy átfogó megoldás az értékesítési műveletek kezelésére, amely számos funkciót kínál az értékesítési folyamatok racionalizálására. Az alkalmazás az árajánlatkészítéstől a rendeléskezelésen át a számlázásig és riportolásig mindenre kiterjedő megoldást nyújt az értékesítési műveletek optimalizálásához.
A kényelmes felhasználói felület, a mobil hozzáférés, az elektronikus aláírási képességek megkönnyítik az értékesítési csapatok hatékony munkáját: akár útközben, vagy a másokkal való együttműködés során is segíti az ügyfelekkel való hatékony kommunikációt.
Összességében az Odoo Sales egy hatékony eszköz a vállalkozások számára és a bevételek növeléséhez.
Ha szeretnéd hatékonyabban kezelni és elemezni az értékesítési teljesítményed, akkor ne habozz kapcsolatba lépni csapatunkkal.