Social media kommunikáció Odoo-val

Így tervezheted meg, ellenőrizheted és elemezheted a social media tartalmakat az Odoo 15-ben!

Az online látogatókból leadek, a leadekből ügyfelek, az ügyfelekből pedig boldog felhasználók vagy vásárlók lesznek. Ez a vállalatod és az online kommunikációd célja, ezért fontos korszerűen irányítani a folyamatokat.

A közösségi médiában való jelenlét növeli az ismertséget, összekapcsol az ügyfeleiddel, fellendíti az érdeklődést és többek között a bevételt is. Emellett gördülékeny ügyfélszolgálatot is nyújthat, mivel segít a fontos vállalati hírek és üzenetek közvetítésében.

Tanulmányok bizonyítják, hogy az élőnek ható, megszólító kommunikáció 40%-kal növelheti a konverziós arányt. A felhasználók jól reagálnak az „élő” csevegésekre; ez lehetőséget ad számukra a valós idejű interakcióra. A social media lehetővé teszi a látogatókkal való proaktív kapcsolattartást, ami egy pozitív ügyfélszolgálati élmény elengedhetetlen része.

A közösségi marketing az egyik leghatékonyabb marketingmódszer a modern üzleti világban. Nemcsak a netmarketing, hanem a közösségi médián keresztül történő marketing is javíthatja az ügyfélkapcsolatokat.

Ez a blogbejegyzés átfogó betekintést nyújt az Odoo 15 közösségi marketing moduljába.  

Az Odoo közösségi marketing modulja rendkívül hatékony a marketingben, és lehetővé teszi a vállalkozásod gyors fejlődését. Az Odoo 15 segítségével egy felületre integrálhatod az összes olyan népszerű közösségi média fiókodat, mint például a Facebook, a Twitter, a Linkedin, a 15-ös verzióban pedig már a Youtube és az Instagram platform is behúzható.  

Íme ezekhez az előnyökhöz juthatsz az Odoo főbb közösségi marketing funkcióival:

- Közvetlenül posztolhatsz vagy ütemezhetsz az összes népszerű közösségi média platformra egy kattintással: így maximális elérést generálsz az ügyfelek és a potenciális leadek számára, miközben időt és adminisztrációs energiát spórolsz

-Megtervezheted, ellenőrizheted és elemezheted a social media kommunikációt egy helyen

-Növelheted a felhasználók elkötelezettségét: elérheted a közönséged bárhol is legyenek épp a weben

-Automatizálhatod, időzítheted a napi/heti/havi posztjaidat

- A modul műszerfaláról közvetlenül kapcsolatba léphetsz a közösségeddel akár a Youtube, a Facebook, Twitter, LinkedIn vagy Instagram felületről van szó

- Minden egyes részletet megtudhatsz a marketingkampányról a megjelenések elemzéseiben; a nyitóoldalon átlátod a kattintások, a bevételek, a generált vagy létrehozott leadek és az értékesítés aktuális állását

- A linkkövető funkció lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a link útját és az általa generált bevételt a leadekkel együtt

Konfiguráció és használat
  
Az alábbiakban megadott képen az Odoo15 közösségi marketing moduljának műszerfala látható.


Odoo • Kép és szöveg

Itt látható, hogy az oldalon már be van húzva több platform hírfolyama is. Az egyes platformokat oszlop formájában rendezi el az Odoo. Ahhoz, hogy a meglévő weboldalakon kívül más közösségi média alkalmazásokkal is elkezdhesd a marketinget, hozzá kell adni az adott közösségi médiaoldalt a folyamhoz. A modul konfigurálása és használata rendkívül egyszerű. Menj a közösségi marketing alkalmazásához, és a Dashboard (Vezérlőpult) formájában kattints a „Add a stream” gombra, hogy hozzáadj egy közösségi média fiókot az Odoo-hoz az alábbiakban látható módon. 

Az Odoo megadja opcióként a népszerű közösségi médiaoldalakat, amelyek közül választhatsz.

Válaszd ki azt a közösségi médiaplatformot, amellyel dolgozni szeretnél. 

A kiválasztott közösségi média oldal kompatibilis az Odoo-val. Miután megadtad a szükséges engedélyeket a közösségi média fiókok hozzáadásához és összekapcsolásához, az Odoo automatikusan beolvassa a fiók hírfolyamát. Automatikusan létrejön és hozzáadódik egy oszlop a bejegyzésekkel, ahogy a képen látható.

A közösségi médián való tartalom közzétételéhez a közösségi marketing modul műszerfalán az „Új bejegyzés” opcióra léphetsz.

A közösségi posztot a poszt fülről is létrehozhatod. 

A bejegyzéseknél látod az időzített posztokat, a vázlatokat és a már kiment posztokat is.


Odoo • Kép és szöveg


Alább látható a teljes poszt űrlapja. Kiválasztod azt a közösségi médiát, amelyen keresztül meg szeretnéd osztani a posztot, természetesen több is kijelölhető. Már csak az üzenet megírása lesz a teendő és a feltölteni kívánt fájlok megadása. (pl. képek, videók)

 
Odoo • Kép és szöveg
 
Előnézetben is megnézheted a tervezett bejegyzést. 

Odoo • Kép és szöveg

Az Odoo közösségi marketing moduljának naptár funkciójával részletes áttekintést kaphatsz a posztjaidról. Átfogó képet kapsz a teljes folyamatról, még a későbbi, időzített posztokról is. A naptár opciót a Posztok fülről érheted el.

Kattints a naptár gombra, és az alábbiakban látható módon megnyílik a naptár oldal, tetszés szerinti lebontásban.

Odoo • Kép és szöveg

Innen áttekinthetőek a hozzászólások is. Ez a funkció rendkívül hasznos, ha nagy mennyiségű poszt van a különböző közösségi médiaplatformokon. A  funkcióval hatékonyan kezelheted és áttekintheted a a posztokat és a teljes folyamatot. 

Visszatérve a főoldalra a kampány minden egyes részletét megkapjuk.  Beleértve a posztra történő kattintások, megosztások, reakciók számát is, ahogy az alábbiakban látható. 

Odoo • Kép és szöveg

Élő, folyamatos frissítéseket kaphatsz a kampányról, így javíthatod a  marketingstratégia hatékonyságát. A fenti sáv átfogó képet ad nem csak egy bejegyzésről, hanem a teljes fiók eredményeiről, átlagos növekedéséről.

Az Odoo marketing modulja tele van még egyéb fejlett funkciókkal, beleértve az élő chat funkciót, a hírlevél és SMS küldő kampányokat. Az Odoo korszerűen biztosítja, hogy mindent ellenőrizhess a vállalkozásodban. A közösségi média modulon keresztül hatékonyan, mindenféle zűrzavar nélkül értékesíthetsz és kommunikálhatsz, amelyet érdemes igénybe venni.

A modul minden egyes funkciójának és eszközének kihasználásával hatalmas mértékben javíthatod a marketingstratégiát. További kérdés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot:

online Konzultáció



benne Odoo blog
Ilyen volt a 2022-es Budapaesti Odoo Roadshow
Odoo Roadshow beszámoló