Az online látogatókból leadek, a leadekből ügyfelek, az ügyfelekből pedig boldog felhasználók vagy vásárlók lesznek. Ez a vállalatod és az online kommunikációd célja, ezért fontos korszerűen irányítani a folyamatokat.
A közösségi médiában való jelenlét növeli az ismertséget, összekapcsol az ügyfeleiddel, fellendíti az érdeklődést és többek között a bevételt is. Emellett gördülékeny ügyfélszolgálatot is nyújthat, mivel segít a fontos vállalati hírek és üzenetek közvetítésében.
Tanulmányok bizonyítják, hogy az élőnek ható, megszólító kommunikáció 40%-kal növelheti a konverziós arányt. A felhasználók jól reagálnak az „élő” csevegésekre; ez lehetőséget ad számukra a valós idejű interakcióra. A social media lehetővé teszi a látogatókkal való proaktív kapcsolattartást, ami egy pozitív ügyfélszolgálati élmény elengedhetetlen része.
A közösségi marketing az egyik leghatékonyabb marketingmódszer a modern üzleti világban. Nemcsak a netmarketing, hanem a közösségi médián keresztül történő marketing is javíthatja az ügyfélkapcsolatokat.
Ez a blogbejegyzés átfogó betekintést nyújt az Odoo 15 közösségi marketing moduljába.
Az Odoo közösségi marketing modulja rendkívül hatékony a marketingben, és lehetővé teszi a vállalkozásod gyors fejlődését. Az Odoo 15 segítségével egy felületre integrálhatod az összes olyan népszerű közösségi média fiókodat, mint például a Facebook, a Twitter, a Linkedin, a 15-ös verzióban pedig már a Youtube és az Instagram platform is behúzható.
Íme ezekhez az előnyökhöz juthatsz az Odoo főbb közösségi marketing funkcióival:
- Közvetlenül posztolhatsz vagy ütemezhetsz az összes népszerű közösségi média platformra egy kattintással: így maximális elérést generálsz az ügyfelek és a potenciális leadek számára, miközben időt és adminisztrációs energiát spórolsz
-Megtervezheted, ellenőrizheted és elemezheted a social media kommunikációt egy helyen
-Növelheted a felhasználók elkötelezettségét: elérheted a közönséged bárhol is legyenek épp a weben
-Automatizálhatod, időzítheted a napi/heti/havi posztjaidat
- A modul műszerfaláról közvetlenül kapcsolatba léphetsz a közösségeddel akár a Youtube, a Facebook, Twitter, LinkedIn vagy Instagram felületről van szó
- Minden egyes részletet megtudhatsz a marketingkampányról a megjelenések elemzéseiben; a nyitóoldalon átlátod a kattintások, a bevételek, a generált vagy létrehozott leadek és az értékesítés aktuális állását
- A linkkövető funkció lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a link útját és az általa generált bevételt a leadekkel együtt
A bejegyzéseknél látod az időzített posztokat, a vázlatokat és a már kiment posztokat is.
Kattints a naptár gombra, és az alábbiakban látható módon megnyílik a naptár oldal, tetszés szerinti lebontásban.
A modul minden egyes funkciójának és eszközének kihasználásával hatalmas mértékben javíthatod a marketingstratégiát. További kérdés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot:
online Konzultáció