Hírlevél feliratkozás funkció az Odoo-ban
Vonzd magadhoz a weboldal látogatókat!

Az Odoo Popup minőségi feliratkozásokkal is segítheti az üzleted.

A tartalmaid nagyszerűek. A termékeid érdekesek, hasznosak. A cselekvésre buzdító felhívások (CTA-k) kiválóak. Még a forgalom is jó. Akkor miért nem növekedik az e-mail lista, így pedig a potenciális vásárlók száma?

Mindenki egyetért abban, akinek sikeres online jelenléte van, hogy az e-mail lista építése nagyon fontos, ám senki sem ismeri a varázsformulát hozzá.

A csúnya igazság az, hogy a látogatók nagy része elhagyja és nem követi tovább a webhelyet, még akkor sem, ha tetszik neki, gyakran a rövid figyelmi idő miatt. És pontosan ugyanezen okból nem térnek vissza sem.

Hogyan lehet tehát rávenni őket arra, hogy cselekedjenek? A válasz - könnyítsd meg a dolgukat.

Az Odoo Newsletter Popup segítségével a legtöbbet hozhatod ki a felhasználók figyelmének időtartamából, ha egy szelíd emlékeztetőt vagy egy egyszerű felhívást mutatsz nekik a cselekvésre. Bár azt gondolhatod, hogy a felugró ablak az egyik legbosszantóbb dolog a világon, ez csak abban az esetben igaz, ha nem csinálják jól őket.

Mit is utálunk a felugró ablakokban? Hogy általában egy külön ablakban nyílik meg legtöbbször rögtön egy weboldal meglátogatásakor vagy a képernyőre kattintáskor, megzavarva a böngészés élményének első pillanatait. Emellett lelassítja a navigációt és talán az egész számítógépet/telefont. 

De vannak más típusú felugró ablakok is, olyanok, amelyek egy weboldalon belül egy adott oldalon jelennek meg, késleltető beállítással.

Az Odoo ilyen jellegű megoldást fejlesztett ki. Vedd rá a látogatókat, hogy cselekedjenek, és használd ki a felhasználók figyelmét: konvertálj minden látogatót feliratkozóvá, beleértve az oldal elhagyókat is. Fogalmazz meg olyan üzenetet, amiben a látogató valamilyen előnyre tehet szert, amennyiben feliratkozik. Ez lehet kupon, letölthető kisokos vagy bármi, amit kitalálsz. Egy tervvel a fejedben kezdj neki a feliratkozók begyűjtésének. Beállíthatod, hogy hány másodperc/perc után jöjjön az ablak a látogató szeme elé.

De mutatjuk hogy használhatod fel jelenlegi weboldalad a leadek növelésére, mindezt 5 egyszerű lépésben:

Bár a folyamat meglehetősen egyéni, íme egy lépésről lépésre útmutató, amely segít az Odoo hírlevél felugró ablak telepítésében és konfigurálásában.

1. Építsd meg weboldalad az Odoo CMS segítségével. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy használhasd az Odoo további weboldalra telepíthető funkcióit. Az építőelemek és az egyedülálló drag and drop rendszer segít korszerű, nagyszerű dizájnnal rendelkező webhely létrehozásában. 

 2. Kattints a Szerkesztés gombra a webhely módosításához, és húzd a Popup blokkot arra az oldalra, ahová szeretnéd betenni az ablakot.

Odoo • Kép és szöveg

3. Kövesd az útmutatót: válaszd ki a megfelelő opciót a Hírlevél feliratkozási felugró ablakban, majd folytasd a beállításokkal. Minden testreszabható, az ablak mérete, színei, a megjelenés elhelyezése, időtartama stb.

Odoo • Kép és szöveg
Odoo • Kép és szöveg

4. Készítsd elő a szöveget, majd menj a tartalom szerkesztéséhez. Szerkeszd a szövegblokkot, és kattints a Mentés gombra.

5. Az Odoo hírlevél felugró ablakod készen is áll!

A hírlevél listád folyamatosan gyarapodni fog, és már csak arra kell koncentrálnod, hogy milyen meggyőző hírleveleket küldj a feliratkozóidnak.

Más bosszantó felugró ablakokkal ellentétben az Odoo Newsletter Popup nem akadályozza meg a látogatót abban, hogy elhagyja vagy bezárja az ablakot, ahogyan azt általában teszik. Ez az eszköz ad még egy esélyt arra, hogy megtarthasd a felhasználót, és rávedd, hogy aktívan reagáljon a cselekvésre való felhívásra (CTA).

Ha többet olvasnál még az ügyfelek/vásárlók megfogásához kattints az ügyfélcsalogató weboldalról szóló blogbejegyzésünkre, vagy az Odoo social media kommunikáció funkcióit bemutató blogra.


Social media kommunikáció Odoo-val
Így tervezheted meg, ellenőrizheted és elemezheted a social media tartalmakat az Odoo 15-ben!